Ik heb een klacht voor mijn verblijfAls je voor aanvang van je vakantie een klacht hebt, kun je dit melden via ons
klachtenformulier. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd een reactie.
Ik heb een klacht tijdens mijn verblijf
Wanneer er tijdens jouw verblijf iets niet naar tevredenheid verloopt, dan willen we je vragen om dit zo snel mogelijk te melden bij het Service point. Je mag langskomen bij het Service point of bellen. Onze medewerkers ter plaatse doen hun uiterste best om samen met jou tot een oplossing te komen.
Is het Service point gesloten en heb je een klacht of opmerking die niet kan wachten? Druk dan bij het Service point op de intercom en de bewaking of de Gastenservice helpt je verder.
Ik heb een klacht na mijn verblijf
Als je na jouw vakantie een klacht hebt, kun je dit melden via ons
klachtenformulier. Doe dit binnen 2 weken na thuiskomst. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd een reactie.